REFERENTIES Full Service

Topcon

“Eén aanspreekpunt, snelle feedback en korte lijnen.”

Als internationale onderneming hebben wij te maken met nationale én internationale vraagstukken. Met name de kostenverdeling voor de expats, de internationale verloning en bijhorende regelingen is zeer specialistisch werk. Daarvoor is kennis rondom actuele wet- en regelgeving van groot belang.

Lees meer

Referenties Full Service

INCOTEC

“Veel kennis, korte lijnen en flexibel.”

INCOTEC heeft als onderdeel van Croda Group haar eigen cao, waarmee wij onze medewerkers meer kunnen bieden dan de regelingen in de standaard cao. Daarom hebben we te maken met uitgebreide bedrijfseigen regelingen op het gebied van aanvullende verzekeringen en pensioenpremies. Hiervoor is specialistische kennis nodig.

Lees meer

REFERENTIES Salaris Service

Spotzer

“Dankzij Arvode besparen wij uren per week.”

Spotzer was veel tijd kwijt aan het beantwoorden van vragen van medewerkers rondom vakantiebalansen. Daarom was het tijd voor een goede en tijdbesparende aanpak. Bovendien was het niet gemakkelijk en duurde het erg lang om alle belangrijke HR data te verzamelen.

Lees meer

REFERENTIES Salaris Service

Wereld Kanker Onderzoek Fonds

"Arvode denkt echt met ons mee."

Na jarenlang volledig te zijn ontzorgd door Arvode lieten zij ons tijdens een bezoek zien wat de mogelijkheden waren van de online dienstverlening. Sindsdien doen we veel meer zelf en hebben we dus minder ondersteuning nodig. Het was geen enkel probleem over te stappen van het ene service level op het andere.

Lees meer

REFERENTIES Salaris Service

Van Buuren

“Ik kan altijd op de flexibiliteit van Arvode rekenen.”

Bij Van Buuren is er één iemand die zich bezighoudt met de salarisadministratie. Het bijhouden van veranderende wet- en regelgeving is daarom lastig. Er is geen eigen achtervang waardoor er tijdens de vakantieperiode onvoldoende capaciteit is om de salarisverwerking zelf te doen.

Lees meer

REFERENTIES Self Service

Salsa Catering

"Arvode staat altijd voor ons klaar."

Wij hebben veel personeel op oproepbasis, dus is er niet voor iedere medewerker iedere maand een salarisstrook. Bij een andere partij betaalden we per medewerker veel geld. Ik vind het prettig om de kosten laag te houden, maar voor professionele ondersteuning ben ik best bereid te betalen. Wat we zelf kunnen, doen we dus ook zelf.

Lees meer

REFERENTIES Self Service

Sissy-Boy

"Die continuïteit is een heel geruststellende gedachte."

Onze twee salarisadministrateurs voeren beiden wijzigingen door in de salarisadministratie. Eén van hen werkt regelmatig vanuit huis. Zij moeten dus altijd en overal toegang hebben tot de personeels- en salarisadministratie. Daarom waren we op zoek naar goede cloud software waarin we zoveel mogelijk zelf kunnen doen.

Lees meer

Contact

Laat uw gegevens achter, dan nemen wij vrijblijvend contact met u op!

U kunt ook contact met ons opnemen via 030 - 694 0480